Consulta'ns el que necessitis
Si tens algun dubte sobre el nostre producte ficat en contacte amb nosaltres utilitzant el formulari següent:
Aquest vi ha estat elaborat amb la varietat Sumoll. Una varietat, que antigament era la varietat negra per excel.lència al Penedés i al Bages, i que mica en mica va anar desapareixent, degut a la pressió dels grans mercats del vi, al seu difícil cultiu i a la dificultat d’elaborar-ne un vi d’un perfil més semblant a varietats internacionals.
Nosaltres ens l’estimem molt, i els coneixements enològics d’avui en dia, no són els mateixos de fa 40 anys enrere. Mirem de treballar-la tant a la vinya com al celler, aplicant diferents tècniques perquè ens surti un vi amb un perfil molt elegant i agradable per a tots els públics, n’estem molt contents de l’aposta que vam fer en el seu dia per aquesta varietat.
Varietats: Sumoll de gra petit, Llorenç del Penedès, Tarragona. Agricultura ecològica no certificada.
13,00€ IVA inclòs
Sumoll de vinya vella, on trobem ceps de gra petit i gra gros. Collit a mà i en caixes.
Una part d’aquest vi ha estat elaborat amb una maceració carbònica de raïm sencer. Posteriorament, ha tingut una petita criança en botes de roure francés de 300lts i una darrera criança en ampolla abans de sortir al mercat.
Si tens algun dubte sobre el nostre producte ficat en contacte amb nosaltres utilitzant el formulari següent:
Aconsellem degustar-lo a una temperatura entre 14 i 16ºC; a aquesta temperatura, ens permetrà apreciar totes les característiques aromàtiques derivades de la criança i de la pròpia varietat.
L’Apical ParaRoques Negre 2019, és un vi de caràcter, rusticitat, acidesa i molta vivacitat. Aquest perfil, esdevé molt apte per acompanyar tot tipus de curats, embotits, i carns estofades. Formatges de pasta tova, i formatges valents tipus blaus, són també una bona parella de ball per aquest vi. La refrescant acidesa, acompanyada pels aromes balsàmics i especiats, ajuden a netejar el paladar i mantenir una boca fresca durant tot l’àpat.
Vi negre de color cirera, amb reflexes violacis, amb bona formació de llàgrima.
Bona intensitat aromàtica marcada per un predomini de fruita negra i cítrica com gerds, figues, magrana o aranja, amb un atractiu toc floral de violetes, i tímides notes balsàmiques i especiades. Entrada fresca y afruitada; en boca, gaudim d’una fruita vermella madura marcada per una fresca, vibrant i cítrica acidesa, que ens aporta molta frescor i nervi. Bona petjada de taní madur en boca, però a la vegada molt viu. Post gust llarg, balsàmic i secant.
Sumoll de gra petit, Llorenç del Penedès, Tarragona.
Agricultura ecològica no certificada.
2019
11% vol.
Manual
Setembre 2019
50% del vi realitza pas per bóta de roure francès durant 3 mesos.
Producció limitada de 694 ampolles.